17—27 kwietnia 2026

Warszawa

April 17—27, 2026

Warsaw

Program stażowy podczas Timeless Film Festival Warsaw


Marzysz o tym, by zobaczyć festiwal filmowy „od kuchni”? Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w pracy przy wydarzeniu kulturalnym, poznać tajniki organizacji festiwalu i współpracować z ludźmi z branży filmowej? Teraz masz okazję!

Oferujemy płatny staż w trzech działach – produkcji, promocji i w dziale programowym – dzięki czemu możesz wybrać obszar, który najbardziej odpowiada Twoim zainteresowaniom i przyszłym planom zawodowym. Poniżej znajdziesz szczegółowy opis każdego z działów – dowiesz się, jakie zadania na Ciebie czekają, jakie umiejętności możesz rozwinąć oraz czego oczekujemy od kandydatów.

Podstawowe informacje:

  • Ilość miejsc: 1
  • Termin stażu: początek marca do końca kwietnia
  • Zakres godzinowy: przed festiwalem ok. 10h tygodniowo. W trakcie festiwalu ok. 8h dziennie.
  • Przykładowe zadania: kontakt z dostawcami/usługodawcami w prostych kwestiach, wsparcie maila festiwalowego, dystrybucja materiałów – plakatów do lokali współpracujących, katalogów do kin, pomoc w sprawdzaniu spójności materiałów i danych, bieżąca pomoc produkcyjna w trakcie festiwalu.

Jakie cechy będą pomocne podczas stażu:

  • umiejętności organizacyjne i logiczne myślenie;
  • sprawna obsługa podstawowych narzędzi biurowych – Google Workspace, pakiet
    Office;
  • elastyczność w zarządzaniu pracą – gotowość do zmiany priorytetów i dostosowania się do dynamicznych sytuacji;
  • umiejętność priorytetyzacji zadań;
  • dokładność i terminowość.

Czego się nauczysz i co zyskasz:

  • poznasz organizację festiwalu od zaplecza – zobaczysz, jak krok po kroku powstaje
    duże wydarzenie kulturalne;
  • zdobędziesz praktyczne doświadczenie w produkcji wydarzeń – nauczysz się
    planowania, logistyki i pracy z harmonogramami;
  • rozwiniesz umiejętność współpracy w zespole;
  • nauczysz się szybko reagować i szukać kreatywnych rozwiązań;
  • zobaczysz pracę różnych działów festiwalu w praktyce – zrozumiesz, jak współpracuje ze sobą produkcja, promocja, program czy dział gości zagranicznych;
  • zbudujesz kontakty w środowisku filmowym.

Podstawowe informacje:

  • Ilość miejsc: 2
  • Termin stażu:
    • początek lutego do końca festiwalu
    • od początku kwietnia do końca festiwalu
  • Zakres godzinowy:
    • 10h tygodniowo przed festiwalem i 6-8h dziennie w trakcie festiwalu
    • ok. 5h tygodniowo przed festiwalem i ok. 8h dziennie w trakcie festiwalu
  • Przykładowe zadania:
    • bieżący monitoring mediów i przygotowywanie prostych raportów, research i aktualizacja baz mediów i influencerów, baz fotosów oraz materiałów promocyjnych dla mediów, pomoc w aktualizacji tabel zobowiązań promocyjnych, tworzenie baz materiałów partnerskich, pomoc w tworzeniu contentu wideo na SM, przygotowaniu prostych grafik, bieżąca obsługa newslettera i aktualizacja szablonów, moderacja social mediów – odpowiadanie na komentarze, wiadomości prywatne, udostępnianie treści partnerów, research ciekawostek i pomysłów na content;
    • tworzenie i publikacja treści na social media, moderacja social mediów –
      odpowiadanie na komentarze, wiadomości prywatne, udostępnianie treści partnerów wsparcie zespołu PR w dokumentacji, pomoc przy kontakcie z mediami, pomoc w wyborze ujęć do publikacji, pomoc w redakcji tekstów promocyjnych.

Jakie cechy będą pomocne podczas stażu:

  • umiejętność researchu i analizy informacji;
  • sprawna obsługa podstawowych narzędzi biurowych – Google Workspace, pakiet Office;
  • umiejętność pisania i redagowania prostych tekstów;
  • podstawowa orientacja w programach graficznych (np. Canva);
  • zainteresowanie social mediami – umiejętność tworzenia reelsów i tik toków;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • dokładność i terminowość;
  • samodzielność;
  • mile widziana znajomość obsługi MailerLite, znajomość aktualnych trendów w social mediach oraz branży filmowej.

Czego się nauczysz i co zyskasz:

  • nauczysz się planować i współtworzyć rolki, posty oraz krótkie formaty wideo, które trafiają do szerokiego grona odbiorców;
  • zobaczysz, jak prowadzić interakcję z użytkownikami, odpowiadać na komentarze i tworzyć społeczność wokół festiwalu;
  • dowiesz się, jak dopasowywać przekaz do różnych grup odbiorców i kanałów;
  • będziesz uczestniczyć w burzach mózgów, testować pomysły i obserwować, jak od koncepcji przechodzi się do gotowego materiału;
  • nauczysz się pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ważna jest zarówno kreatywność, skrupulatność, a także elastyczność w reagowaniu na zmieniające się potrzeby;
  • zbudujesz bazę kontaktów do dziennikarzy, influencerów, osób medialnych;
  • poznasz środowisko filmowe i nawiążesz pierwsze zawodowe kontakty.

Podstawowe informacje:

  • Ilość miejsc: 1
  • Termin stażu: koniec stycznia do początku festiwalu
  • Zakres godzinowy: 5h tygodniowo
  • Przykładowe zadania: wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i zestawień programowych, pomoc w uzupełnianiu tabel programowych i baz danych dotyczących filmów, oglądanie filmów i wybór kadrów do materiałów promocyjnych oraz zwiastunów, wyszukiwanie i pobieranie, materiałów (zdjęcia, opisy, plakaty) od dystrybutorów i agentów sprzedaży, wsparcie koordynacji katalogu online, realizacja drobnych prac administracyjnych związanych z organizacją programu festiwalu.

Jakie cechy będą pomocne podczas stażu:

  • dokładność, dbałość o szczegóły i terminowość;
  • umiejętność researchu i analizy informacji;
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych i dokumentów;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • komunikatywność i umiejętność współpracy;
  • mile widziane zainteresowanie klasyką filmową.

Czego się nauczysz i co zyskasz:

  • możliwość obejrzenia wielu tytułów z klasyki filmowej;
  • poznasz organizację festiwalu od zaplecza – zobaczysz, jak krok po kroku powstaje duże wydarzenie kulturalne;
  • zdobędziesz wiedzę o procesie koordynacji programu;
  • zyskasz doświadczenie w pracy z bazami danych i materiałami filmowymi;
  • zobaczysz pracę różnych działów festiwalu w praktyce – zrozumiesz, jak program łączy się z promocją, produkcją i obsługą techniczną festiwalu;
  • zbudujesz kontakty w środowisku filmowym.

Wprowadzenie

Dodatkowo w każdym z działów oferujemy indywidualne wprowadzenie i spotkania z opiekunem – poza bieżącymi zadaniami stażysta będzie miał okazję lepiej poznać specyfikę pracy działu, zadawać pytania i poszerzać wiedzę o organizacji festiwalu.

Terminy

  • termin zgłoszeń do 9 stycznia 2026
  • rozmowy kwalifikacyjne 12 – 16 stycznia 2026
  • wyniki do 23 stycznia 2026

Wynagrodzenie

Wynagrodzenie, w zależności od działu i doświadczenia, mieści się w przedziale 1200 – 2500 zł netto.

Formularz zgłoszeniowy

W razie pytań, skontaktuj się z nami: festiwal@timelessfilmfestival.pl